Neka stvari budu jednostavne, intuitivne i stručno izrađene!

Što je CPC? (Cost per Click)

Što je CPC? (Cost per Click)

CPC (cost per click) je iznos koji oglašivač plača svaki put kada netko klikne na njegov AdWords oglas. Iznos varira ovisno o cijeni ključne riječi, konkurenciji ali nikad nije veći od maksimalno dogovorenog iznosa koji želite platiti za određenu ključnu riječ.

Oglašivač za oglas plaća tek kada posjetitelj klikne na njegov oglas, a prikazivanje oglasa je besplatno.

Oglašavanjem na portalima ili drugim medijima poput novina i televizije oglašivač plaća po unaprijed dogovorenoj cijeni. Problem je ovakvog modela manjak fleksibilnosti.

Postanite i vi jedan od 2,593 newsletter pretplatnika​

Nema spama, obećavamo. Vaša adresa e-pošte je sigurna

Kontaktirajte nas

Napišite nekoliko rečenica o vašem projektu, a mi ćemo vam odgovoriti u roku od 24 sata.