Neka stvari budu jednostavne, intuitivne i stručno izrađene!
izrada web stranica

10 presudnih elemenata za dizajn web stranice s visokom stopom konverzija

Podijelite

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Reddit
WhatsApp
Email
Naučite kako web dizajn pretvara posjetitelje u kupce i pomaže poboljšati Google rangiranje vaše web stranice. Otkrijte 10 osnovnih elemenata koji mogu optimizirati korisničko iskustvo, povećati angažman i potaknuti više konverzija i prihoda na vašoj web stranici.

Uvod

Izrada web stranice i dizajna koji pretvara posjetitelje u kupce krajnji je cilj svakog poslovanja. Kao web dizajnerska agencija, naša je zadaća kreiranje web stranica koje ne samo da dobro izgledaju, već i potiču konverziju posjetitelja u kupce. No, što je potrebno kako bi konverzija bila uspješna? U ovom ćemo članku istražiti 10 esencijalnih elemenata za dizajn web stranice koji povećavaju konverziju i koji mogu pomoći u poboljšanju Google rejtinga vaše web stranice i bolja konverzija.

1. Jasna vrijednosna ponuda

Vaša web stranica treba imati jasnu ponudu na naslovnoj stranici koja objašnjava što nudite i kako to koristi vašim kupcima. Jasna ponuda pomaže posjetiteljima da razumiju što vaše poslovanje razlikuje od konkurencije i zašto bi trebali odabrati vas.

2. Jednostavna navigacija

Izbornik navigacije treba biti lako vidljiv omogućujući posjetiteljima da brzo pronađu ono što traže. Jasni navigacijski izbornik može poboljšati korisničko iskustvo i pomoći posjetiteljima da pronađu informacije ili proizvod koji im treba. To može dovesti do veće angažiranosti i konverzija posjetitelja u kupca.

3. Mobilna prilagodljivost odnosno responsive dizajn

S obzirom na to da veliki dio posjetitelja dolazi putem mobilnih uređaja, ključno je da vaša web stranica bude optimizirana za mobilno pregledavanje odnosno kako mi to zovemo responsive dizajn. Dizajn web stranica koji je prilagođen mobilnim uređajima osigurava da vaša web stranica izgleda i radi dobro na bilo kojem uređaju, poboljšavajući korisničko iskustvo i angažiranost. To na kraju može dovesti do boljih konverzija, jer su posjetitelji skloniji obaviti kupnju ili ispuniti obrazac ako je web stranica lako dostupna na njihovom mobilnom uređaju. Današnje užurbano vrijeme i dinamika života nam nalažu da nekako više u hodu sve obavljamo kada za to imamo vremena pa je ovo jedan od jako bitnih faktora, a kod nas dolazi kao standardni dio svake web stranice.

4. Brzo vrijeme učitavanja

Posjetitelji imaju kratku pažnju, stoga je važno optimizirati vrijeme učitavanja vaše web stranice kako bi ih zadržali angažiranima. Web stranica koja se brzo učitava može poboljšati korisničko iskustvo i smanjiti stope odbijanja. To može dovesti do većeg angažmana i konverzije, jer će posjetitelji vjerojatnije ostati na vašoj web stranici i dovršiti željenu radnju.

5. Visokokvalitetni vizuali

Visokokvalitetni vizuali mogu pomoći vašoj web stranici da se istakne i stvori profesionalan dojam. Visokokvalitetne slike, videozapisi i grafike mogu poboljšati korisničko iskustvo i angažman, čineći posjetitelje vjerojatnijima da istraže vašu web stranicu i dovrše željenu radnju.

6. Privlačni naslovi

Upečatljivi naslovi mogu privući pažnju posjetitelja i potaknuti ih na daljnje istraživanje. Privlačni naslovi koji ističu prednosti vaših proizvoda ili usluga mogu poboljšati korisničko iskustvo i angažman, čineći posjetitelje vjerojatnijima da dovrše željenu radnju.

7. Jasan poziv na akciju

Jasni i istaknuti pozivi na akciju mogu potaknuti posjetitelje da poduzmu akcije, poput popunjavanja kontakt obrasca ili kupnje proizvoda. Jasni pozivi na akciju mogu poboljšati korisničko iskustvo i angažman, čineći posjetitelje vjerojatnijima da dovrše željenu radnju.

8. Recenzije kupaca i društveni dokazi

Društveni dokazi, poput izjave korisnika, mogu pomoći u izgradnji povjerenja i vjerodostojnosti kod potencijalnih klijenata. Svjedočanstva i recenzije mogu poboljšati korisničko iskustvo i angažman, čineći posjetitelje vjerojatnijima da povjere svoje poslovanje vašoj tvrtki i dovrše željenu radnju.

9. Jednostavni obrasci

Obrasci bi trebali biti jednostavni za popunjavanje i slanje, ne tražeći previše informacija unaprijed. Jednostavni obrasci mogu poboljšati korisničko iskustvo i angažman, čineći posjetitelje sklonijima da obave željenu akciju.

10. Analitičko praćenje

Analitika je bitna za praćenje performansi web stranice i mjerenje uspjeha vašeg dizajna web stranice. Praćenjem metrika web stranice kao što su stope odbijanja, stope konverzije i stope klikova, možete identificirati područja za poboljšanje i optimizirati svoju web stranicu za veće konverzije. Koristite alate poput Google Analyticsa za praćenje performansi web stranice i identificiranje područja za poboljšanje.

Zaključak

Izrada dizajna web stranice koja pretvara posjetitelje u kupce je krajnji cilj svakog poslovanja, a kao web dizajn agencija naš je zadatak kreirati web stranice koje ne samo da izgledaju dobro, već i potiču konverziju. U ovom članku smo istražili 10 ključnih elemenata dizajna web stranica koji mogu pomoći poboljšati rangiranje vaše web dizajn agencije na Googleu i povećati konverziju web stranica. Pametno integriramo ove elemente u dizajn kako bismo optimizirali korisničko iskustvo, povećali angažman i potaknuli više konverzija i prihoda. Ne zaboravite mjeriti performanse web stranice s analitikom i kontinuirano poboljšavati svoj dizajn web stranice kako biste ostali korak ispred konkurencije.

Podijelite

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Reddit
WhatsApp
Email
O autoru
Povezane objave

Kontaktirajte nas

Napišite nekoliko rečenica o vašem projektu, a mi ćemo vam odgovoriti u roku od 24 sata.