Kako biti među prvima na Googleu?

Zauzeti prvu stranicu pretraživača je moguće postići na više načina, a to su: SEO optimizacija – Kvalitetna optimizacija je dugotrajan i dugoročan proces i zahtjeva vremena i novaca. Optimizacija web stranica za tražilice je strategija kojoj je cilj postići bolju poziciju u rezultatima pretraživanje i povećati broj ciljanih posjetitelja na web stranici organskim pretraživanjem određenih ključnih […]

Što je Google AdWords?

Što je Google AdWords? Google AdWords je oglašivačka platforma gdje se natječete za određene ključne riječi kako bi netko kliknuo na vaš oglas koji se prikazuje u pretraživaču. Google adwords oglašavanje omogućuje vam ciljano oglašavanje prema vrstama korisnika koje vi želite. Putem adwordsa koristimo različite načine ciljanja kako bismo dosegnuli što veći broj korisnika koji […]

Dali Google AdWords radi?

Ovisno o konkurenciji koja se natječe za iste ključne riječi kao i vi, relevantnosti ključne riječi i konverziji, Google AdWords može za neke djelatnosti biti više, a za neke manje isplativ. Prema informacijama kojima raspolažemo za većinu tvrtki AdWords je vrlo učinkovit za poslovanje. Javite nam se za besplatnu analizu.

Kako funkcionira Google AdWords oglašavanje?

Google AdWords vam omogućava reguliranje budžeta na dnevnoj ili mjesečnoj razini što znači da možete postaviti određeni limit koliko želite potrošiti na određenoj Kampaniji. Oglasi se naplaćuju isključivo kada netko klikne na vaš oglas, što znači da se vaši oglasi prikazuju puno više puta nego što je naplaćeno jer se koristi metoda PPC – plati […]

Koliko će me oglašavanje na Google AdWordsu koštati?

Točno onoliko koliko vi želite. Klijent određuje sam svoj budžet koji naši marketing specijalisti raspoređuju sukladno potrebama kampanje ili po želji klijenta. Više o uslugama i paketima možete saznati na Google AdWords

Koja je razlika između oglašavanja na Google tražilici i portalima?

Google AdWords je ciljano oglašavanje što znači da se oglas prikazuje samo onim posjetiteljima koji pretražuju pojmove za koje se vi oglašavate ili kod njih postoji interes za vašim proizvodima/uslugama. Na portalima je vaš oglas vidljiv svima kroz određeno vrijeme, no ne možete kontrolirati određenu skupinu npr. dob i lokaciju posjetioca, postavljanje oglasa na portal […]