Što je Google AdWords?

Što je Google AdWords? Google AdWords je oglašivačka platforma gdje se natječete za određene ključne riječi kako bi netko kliknuo na vaš oglas koji se prikazuje u pretraživaču. Google adwords oglašavanje omogućuje vam ciljano oglašavanje prema vrstama korisnika koje vi želite. Putem adwordsa koristimo različite načine ciljanja kako bismo dosegnuli što veći broj korisnika koji […]

Koliko će me oglašavanje na Google AdWordsu koštati?

Točno onoliko koliko vi želite. Klijent određuje sam svoj budžet koji naši marketing specijalisti raspoređuju sukladno potrebama kampanje ili po želji klijenta. Više o uslugama i paketima možete saznati na Google AdWords

Koja je razlika između oglašavanja na Google tražilici i portalima?

Google AdWords je ciljano oglašavanje što znači da se oglas prikazuje samo onim posjetiteljima koji pretražuju pojmove za koje se vi oglašavate ili kod njih postoji interes za vašim proizvodima/uslugama. Na portalima je vaš oglas vidljiv svima kroz određeno vrijeme, no ne možete kontrolirati određenu skupinu npr. dob i lokaciju posjetioca, postavljanje oglasa na portal […]

Što je Google Ad rang?

Google ad rang je pozicija oglasa određene kampanje na pretraživaču, temelji se kombinacijom licitacije, ocjeni kvalitete „Quality score“ i odredišne stranice. ad rang određuje poziciju vašeg oglasa — gdje se vaš oglas prikazuje naspram drugih sličnih oglasa i dali je vaš oglas bitan za prikazivanje za određeni pojam. Glavna komponenta vašeg ad ranga su licitacije, […]

Što je Google ocjena kvalitete „Quality score“ ?

Quality score je algoritam koji se koristi za utvrđivanje relevantnosti oglasa, prvenstveno se temelji na CTR-u oglasa, ključne riječi i kvalitete odredišne stranice. Što je viša ocjena to bolje: Ključne riječi s boljom ocjenom će vam uštedjeti novce i povećati rang. Svrha je ocjene kvalitete dati vam opći dojam o kvaliteti oglasa. Ocjena kvalitete od […]

Zašto je bitno oglašavati se na Googlu?

Google je pretraživač broj 1 u svijetu. Koliko puta vam se dogodilo da kada trebate neki proizvod ili uslugu odete na Google i ‘guglate’ traženi pojam? Većina ljudi koristi istu tehniku, dakle upišu pojam na Google i odaberu ponuđača čije će usluge koristiti na osnovu Google rezultata.