Neka stvari budu jednostavne, intuitivne i stručno izrađene!

Što je Google AdWords?

Što je Google AdWords? Google AdWords je oglašivačka platforma gdje se natječete za određene ključne riječi kako bi netko kliknuo na vaš oglas koji se prikazuje u pretraživaču. Google adwords oglašavanje omogućuje vam ciljano oglašavanje prema vrstama korisnika koje vi želite. Putem adwordsa koristimo različite načine ciljanja kako bismo dosegnuli što veći broj korisnika koji […]

Koliko će me oglašavanje na Google AdWordsu koštati?

Točno onoliko koliko vi želite. Klijent određuje sam svoj budžet koji naši marketing specijalisti raspoređuju sukladno potrebama kampanje ili po želji klijenta. Više o uslugama i paketima možete saznati na Google AdWords

Koja je razlika između oglašavanja na Google tražilici i portalima?

Google AdWords je ciljano oglašavanje što znači da se oglas prikazuje samo onim posjetiteljima koji pretražuju pojmove za koje se vi oglašavate ili kod njih postoji interes za vašim proizvodima/uslugama. Na portalima je vaš oglas vidljiv svima kroz određeno vrijeme, no ne možete kontrolirati određenu skupinu npr. dob i lokaciju posjetioca, postavljanje oglasa na portal […]

Što je Google Ad rang?

Google ad rang je pozicija oglasa određene kampanje na pretraživaču, temelji se kombinacijom licitacije, ocjeni kvalitete „Quality score“ i odredišne stranice. ad rang određuje poziciju vašeg oglasa — gdje se vaš oglas prikazuje naspram drugih sličnih oglasa i dali je vaš oglas bitan za prikazivanje za određeni pojam. Glavna komponenta vašeg ad ranga su licitacije, […]

Što je Google ocjena kvalitete „Quality score“ ?

Quality score je algoritam koji se koristi za utvrđivanje relevantnosti oglasa, prvenstveno se temelji na CTR-u oglasa, ključne riječi i kvalitete odredišne stranice. Što je viša ocjena to bolje: Ključne riječi s boljom ocjenom će vam uštedjeti novce i povećati rang. Svrha je ocjene kvalitete dati vam opći dojam o kvaliteti oglasa. Ocjena kvalitete od […]

Zašto je bitno oglašavati se na Googlu?

Google je pretraživač broj 1 u svijetu. Koliko puta vam se dogodilo da kada trebate neki proizvod ili uslugu odete na Google i ‘guglate’ traženi pojam? Većina ljudi koristi istu tehniku, dakle upišu pojam na Google i odaberu ponuđača čije će usluge koristiti na osnovu Google rezultata.

Kakvu korist imam od oglašavanja na Internetu?

Oglašavanje na Internetu osigurava vam povećanje posjećenosti vašeg site-a što rezultira povećanjem potražnje za proizvodima i uslugama koje nudite. Što se više oglašavate online, dostupni ste većem broju posjetioca, a samim tim i većem broju potencijalnih klijenata.

Zašto je bitno biti na prvim pozicijama na Googlu?

Izuzetno je bitno biti pri vrhu prve stranice rezultata pretrage jer većina ljudi pregleda samo prvih nekoliko rezultata i odluči se za jednu od ponuda. Međutim, dobro vam je poznato da na Googlu postoji veliki broj stranica koje nude iste usluge ili proizvode kao i vi i stoga se jako teško popeti visoko u prirodnim […]

Kakve su to PPC kampanje?

PPC kampanje su Pay Per Click (Plaćanje Po Kliku) kampanje kod kojih se ne naplaćuje prikazivanje oglasa već se plaća jedino ako posjetilac klikne na vaš oglas. Klikom na oglas posjetilac dolazi na vašu stranicu gdje može saznati sve o uslugama i proizvodima koje nudite.

Što su to banneri?

Reklamna poruka na web portalima u obliku zanimljive slike ili animacije koja sadrži poruku, a ujedno i poziva na klik, najčešće sadrži i logotip firme koja oglašava. Klikom na banner posjetilac se preusmjeren na vašu stranicu. U oglasnoj kampanji banneri imaju prednost jer slika govori tisuću riječi. Pomoću bannera ciljate širu publiku i povećavate mogućnost […]

Kontaktirajte nas

Napišite nekoliko rečenica o vašem projektu, a mi ćemo vam odgovoriti u roku od 24 sata.