Što je CPC? (Cost per Click)
CPC (cost per click) je iznos koji oglašivač plača svaki put kada netko klikne na njegov AdWords oglas. Iznos varira ovisno o cijeni ključne riječi, konkurenciji ali nikad nije veći od maksimalno dogovorenog iznosa koji želite platiti za određenu ključnu riječ. Oglašivač za oglas plaća tek kada posjetitelj klikne na njegov oglas, a prikazivanje oglasa je besplatno. […]
Ocjena kvalitete vs. CPC (cijena po kliku)
Ocjena kvalitete i CPC su važni jer se pomoću njih određuje pozicija oglasa u pretraživaču.
Što je Ad pozicija u AdWordsu?
Ad pozicija je pozicija oglasa na stranici rezultata pretrage nakon što korisnik pretražuje ključnu riječ.
Što su Google AdWords ključne riječi i kako se određuju?
Ključne riječi u Google AdWordsu su riječi ili fraze za koje oglašivač licitira kako bi se oglas prikazao prilikom pretraživanja Googlea na stranici pretraživača (SERP), Korisnik putem Google tražilice traži određeni pojam, proizvod ili uslugu, uz organske rezultate pretrage prikazuju mu se i vaši oglasi. Primjer 1: prodajete tenisice online, možemo licitirati za „Nike tenisice“ ili […]