Neka stvari budu jednostavne, intuitivne i stručno izrađene!

Što je CPC? (Cost per Click)

CPC (cost per click) je iznos koji oglašivač plača svaki put kada netko klikne na njegov AdWords oglas. Iznos varira ovisno o cijeni ključne riječi, konkurenciji ali nikad nije veći od maksimalno dogovorenog iznosa koji želite platiti za određenu ključnu riječ. Oglašivač za oglas plaća tek kada posjetitelj klikne na njegov oglas, a prikazivanje oglasa je besplatno. […]

Što su Google AdWords ključne riječi i kako se određuju?

Ključne riječi u Google AdWordsu su riječi ili fraze za koje oglašivač licitira kako bi se oglas prikazao prilikom pretraživanja Googlea na stranici pretraživača (SERP), Korisnik putem Google tražilice traži određeni pojam, proizvod ili uslugu, uz organske rezultate pretrage prikazuju mu se i vaši oglasi. Primjer 1: prodajete tenisice online, možemo licitirati za „Nike tenisice“ ili […]

Kontaktirajte nas

Napišite nekoliko rečenica o vašem projektu, a mi ćemo vam odgovoriti u roku od 24 sata.