Što su Google AdWords ključne riječi i kako se određuju?

Što su Google AdWords ključne riječi i kako se određuju?

Ključne riječi u Google AdWordsu su riječi ili fraze za koje oglašivač licitira kako bi se oglas prikazao prilikom pretraživanja Googlea na stranici pretraživača (SERP), Korisnik putem Google tražilice traži određeni pojam, proizvod ili uslugu, uz organske rezultate pretrage prikazuju mu se i vaši oglasi.

  • Primjer 1: prodajete tenisice online, možemo licitirati za „Nike tenisice“ ili „Sportske tenisice“ .
  • Primjer 2: nudite građevinske usluge licitiramo za „Soboslikarski radovi“, „Građevinski radovi“, „Građevinske usluge“, „Adaptacije“ itd.

Istraživanje ključnih riječi se vrši pomoću alata i podataka kako bi procijenili koje ključne riječi će dovesti veću posjetu na web stranici.

Postanite i vi jedan od 2,593 newsletter pretplatnika​

Nema spama, obećavamo. Vaša adresa e-pošte je sigurna

Scroll to Top

E-MAIL POTPIS

Izrada službenih email potpisa koji se prikazuju u podnožju svakog maila koji šaljete.