Kako Google određuje dnevnu cijenu?

Kako Google određuje dnevnu cijenu?

Iznos koji postavljate za svaku oglasnu kampanju da biste odredili koliko u prosjeku želite dnevno potrošiti.

Postavljate prosječan dnevni proračun za svaku AdWords kampanju, a sustav zatim nastoji prikazivati vaše oglase što je češće moguće dok se ne dostigne proračun.

Kada se dosegne iznos proračuna, oglasi se taj dan obično prestanu prikazivati. Brzina prikazivanja oglasa tijekom određenog dana određena je postavkom opcija prikazivanja oglasa.

Moguće je da će vam se u nekom danu naplatiti manje, a ponekad i malo više od prosječnog iznosa dnevnog proračuna. Da bi se vaši oglasi prikazivali malo češće u danima kada su vrlo traženi, dnevni se proračun upotrebljava u obliku prosjeka: u nekom danu možete ostvariti i 20% više troškova od dnevnog proračuna, no ostale će dane taj iznos biti ograničen na niži iznos da bi se nadoknadila prethodna povećana potrošnja. To se zove prekoračenje u isporuci oglasa.

No u danom razdoblju naplate naplaćen iznos nikad nije veći od umnoška prosječnog broja dana u mjesecu (približno 30,4) razdoblja naplate i dnevnog proračuna. U slučaju kampanja koje su pauzirane usred mjeseca ili koje se zbog nekog drugog razloga ne izvode tijekom cijelog mjeseca možda ćete primijetiti nepodudaranje između prosječnog dnevnog proračuna i ukupnih troškova.

Postanite i vi jedan od 2,593 newsletter pretplatnika​

Nema spama, obećavamo. Vaša adresa e-pošte je sigurna

Scroll to Top

E-MAIL POTPIS

Izrada službenih email potpisa koji se prikazuju u podnožju svakog maila koji šaljete.